Tuesday, January 16, 2018

Frozen // Zamrożone



A light frost, about -10C welcomed us yesterday in the morning. 
We covered some plants that needed more covering, I additionally put one more layer of protective cover in my small terrace greenhouse. 

I love how the plants look in such frosty weather :)

------------

Lekki mróz odwiedził nas wczoraj rano, było aż -10st.
Okryliśmy wcześniej niektóre rośliny, które wymagały dodatkowego okrycia, a ja w małej, balkonowej szklarence dodałam kolejną warstwę okrycia - w razie czego.

Bardzo mi się podoba jak rośliny prezentują się w taką mroźną pogodę :)






European privet

Phlox - look like an old, dry forest

Ajuga reptans

A moss in a pot

Strawberries look as if they were shivering in the cold


j
Centraurea montana leaves feel more stiff


Artificial pond is all frozen



Here is my greenhouse

I keep some young perennials for overwintering there

3 comments:

  1. Piękne zdjęcia. U mnie -7 nad ranem i widoczki podobne :-) Serdeczności!

    ReplyDelete
  2. Lubię, kiedy szron okrywa rośliny. Fantastycznie bajkowo to wygląda. Podoba mi się Twoje patrzenie na świat. Floks wygląda jak stary, suchy las...no bardzo mi się to spodobało. Piękny post. Życzę naprawdę udanego dnia. :)

    ReplyDelete