Friday, January 19, 2018

A sudden snowstorm // Nagła burza śnieżna

Helleborus foeditus


Yesterday I strolled around the garden to take some winter photos. 
A little bit of snow, nice scenery - I thought it would look nice in the photos.


------------

Przechadzałam się wczoraj po ogrodzie, aby zrobić jakieś fajne, zimowe zdjęcia.
Pomyślałam, że fajnie będzie wyglądać taka zimowa, śnieżna sceneria.



My mom's clay pots




Hydrangea's dried flower

Carex Bronzita

Carex morrowii variegata


Helleborus niger



But yesterday's evening there was a sudden snowstorm and covered everything with it. 
The snow is wet and very heavy, I hope it won't break any branches.


I love such winter, snowy photos, and I can't wait to see it tomorrow, in the daylight :)

Photos below were taken at night.


------------

Ale wczoraj wieczorem pojawiła się nagle zamieć i wszystko pokryła śniegiem.
Śnieg jest mokry i ciężki, więc mam nadzieję, że nie połamie żadnych gałęzi.

Uwielbiam takie zimowe zdjecia, ale nie mogę się doczekać jutra, aby zobaczyć to wszystko w świetle dziennym :)

Zdjęcia poniżej zostały zrobione nocą.





3 comments:

  1. U nas też wczoraj wiało i sypało , a w nocy przyszedł deszcz, w efekcie jest straszliwie ślisko i mokro. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. U mnie podobnie, wieczorem śnieg i zamieć, a potem deszcz... Ale w nocy znów troszkę dosypało białego puchu. Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  3. Zimowe krajobrazy są piękne.Tęsknię za tymi zimami, jakie pamiętam z czasów mojej młodości.

    ReplyDelete